PONAD 25 000 SŁÓW NA SEKUNDĘ JEŻELI JEDEN OBRAZ JEST WART WIĘCEJ NIŻ 1000 SŁÓW, TO JEDNA SEKUNDA FILMU ZAWIERA ICH ZAZWYCZAJ OD 24 DO 60
Filmowa prezentacja produktu czy usługi to numer jeden najlepszych sklepów internetowych. Pozwala na przedstawienia oferty w wyczerpujący sposób.
Kluczem do pokazania produktu najwyższej jakości jest zaprezentowanie jego najlepszych cech! Można to robić na wiele sposobów: film z widokiem 360-stopniowym na produkt (tzw. interaktywny packshot), prezentacja produktu uzupełniona animacją, infografiką czy napisami oraz video z udziałem działu technicznego lub specjalistów danej branży.
Filmy produktowe równie świetnie sprawdzają się na blogach i serwisach tematycznych!
Dlaczego film jest tak skuteczny w marketingu?
Skuteczne narzędzie w budowaniu zaufania – jeżeli widzisz film to podświadomie wiesz, że film jest trudniej zmanipulować niż tekst czy grafikę.
Większość społeczeństwa preferuje właśnie ten kanał przekazywania informacji
Jest łatwy w odbiorze – wymaga mało zaangażowania od odbiorcy
Można go przekazać dzięki Internetowi w taki sposób, że nie będzie on dla odbiorcy nachalny. W internecie większość filmów oglądamy dlatego że sami tego chcemy.
Film jest łatwy w dzieleniu dzięki serwisom wideo i mediom spełecznościowym
Google uwielbia film – Od kiedy Google wykupiło Youtube to znaczenie filmów w pozycjonowaniu stale rośnie