Filmy

Ponad 25 000 słów na sekundę*

Jeżeli jeden obraz jest wart więcej niż 1000 złów, to jedna sekunda filmu zawiera ich zazwyczaj od 24 do 60

90 %

o tyle może wzrosnąć ilość kliknięć po zastosowaniu filmu w e-mail marketingu

88 %

więcej czasu przeciętny użytkownik spędza na stronach zawierających video

52 %

konsumentów potwierdza, że oglądanie filmów o produkcie ułatwia podjęcie decyzji zakupowej

53 %

o tyle zwiększają się szanse pojawienia się na 1 stronie w Google po umieszczeniu filmu na stronie

Dlaczego film jest tak skuteczny w marketingu?

  • Większość społeczeństwa preferuję właśnie ten kanał przekazywania informacji
  • Jest łatwy w odbiorze – wymaga mało zaangażowania od odbiorcy
  • Skuteczne narzędzie w budowaniu zaufania – jeżeli widzisz film to podświadomie wiesz, że film jest trudniej zmanipulować niż tekst czy grafikę.
  • Można go przekazać dzięki Internetowi w taki sposób, że nie będzie on dla odbiorcy nachalny. W internecie większość filmów oglądamy dlatego że sami tego chcemy.
  • Film jest łatwy w dzieleniu dzięki serwisom wideo i mediom spełecznościowym 
  • Google uwielbia film – Od kiedy Google wykupiło Youtube to znaczenie filmów w  pozycjonowaniu stale rośnie

 

Jeżeli myślisz ze realizacja filmu to jest niezły pomysł to pojawi się kolejne pytanie: w jakiej formie się nim posłużyć? Czy ma to być wywiad, videoblog, film instruktażowy, film promocyjny, czy relacja z wydarzenia? Na to pytanie i wiele innych które się pojawią pomożemy odpowiedzieć 

Pytanie odnośnie formy filmu to tylko wierzchołek góry lodowej. Następnym etapem jest przygotowanie produkcji filmowej.  Tym właśnie się zajmujemy i kręci nas to! :-)

Nasze realizacje

MANYMANY

ZDZ – Lublin

Giuseppe Paco

Chcesz dowiedzieć się więcej?