Ponad 25 000 słów na sekundę*
Jeżeli jeden obraz jest wart więcej niż 1000 złów, to jedna sekunda filmu zawiera ich zazwyczaj od 24 do 60
Jeżeli jeden obraz jest wart więcej niż 1000 złów, to jedna sekunda filmu zawiera ich zazwyczaj od 24 do 60
o tyle może wzrosnąć ilość kliknięć po zastosowaniu filmu w e-mail marketingu
więcej czasu przeciętny użytkownik spędza na stronach zawierających video
konsumentów potwierdza, że oglądanie filmów o produkcie ułatwia podjęcie decyzji zakupowej
o tyle zwiększają się szanse pojawienia się na 1 stronie w Google po umieszczeniu filmu na stronie
Jeżeli myślisz ze realizacja filmu to jest niezły pomysł to pojawi się kolejne pytanie: w jakiej formie się nim posłużyć? Czy ma to być wywiad, videoblog, film instruktażowy, film promocyjny, czy relacja z wydarzenia? Na to pytanie i wiele innych które się pojawią pomożemy odpowiedzieć
Pytanie odnośnie formy filmu to tylko wierzchołek góry lodowej. Następnym etapem jest przygotowanie produkcji filmowej. Tym właśnie się zajmujemy i kręci nas to! 🙂