ZigaForm version 5.2.3


Film – dodatkowa zakładka

CHECK OUT OUR WORK

PONAD 25 000 SŁÓW NA SEKUNDĘ JEŻELI JEDEN OBRAZ JEST WART WIĘCEJ NIŻ 1000 SŁÓW, TO JEDNA SEKUNDA FILMU ZAWIERA ICH ZAZWYCZAJ OD 24 DO 60

Lorem ipsum dolor sit amet, perfecto platonem suavitate per ea, urbanitas comprehensam signiferumque ad est. Eu vituperata reprimique has, cum meliore ceteros singulis an. Duo ex velit scaevola comprehensam, nulla nonumy nonumes at eum. Duo quod signiferumque ei.Has iuvaret facilis scribentur cu. Lorem ipsum dolor sit amet, perfecto platonem suavitate per ea, urbanitas comprehensam signiferumque ad est. Eu vituperata reprimique has, cum meliore ceteros singulis an. Duo ex velit scaevola comprehensam, nulla nonumy nonumes at eum.

 

Dlaczego film jest tak skuteczny w marketingu?

Skuteczne narzędzie w budowaniu zaufania – jeżeli widzisz film to podświadomie wiesz, że film jest trudniej zmanipulować niż tekst czy grafikę.

Większość społeczeństwa preferuje właśnie ten kanał przekazywania informacji

Jest łatwy w odbiorze – wymaga mało zaangażowania od odbiorcy

Można go przekazać dzięki Internetowi w taki sposób, że nie będzie on dla odbiorcy nachalny. W internecie większość filmów oglądamy dlatego że sami tego chcemy.

Film jest łatwy w dzieleniu dzięki serwisom wideo i mediom spełecznościowym

Google uwielbia film – Od kiedy Google wykupiło Youtube to znaczenie filmów w pozycjonowaniu stale rośnie

KILKA FAKTÓW

wzrost konwersji

o 90% może wzrosnąć ilość kliknięć po zastosowaniu filmu w e-mail marketingu

dłuższy czas interakcji

o 88% więcej czasu przeciętny użytkownik spędza na stronach zawierających video

szybsze decyzje zakupowe

52 % konsumentów potwierdza, że oglądanie filmów o produkcie ułatwia podjęcie decyzji zakupowej

wzrost skuteczności SEO

zwiększenie się szansy o 53% na pojawienie się w wynikach wyszukiwania Google na pierwszych stronach po umieszczeniu filmu na stronie

OSTATNIE REALIZACJE
JAK WYGLĄDA WSPÓŁPRACA
01
Przygotowanie

Sesję zdjęciową organizujemy wspólnie i określamy jaki ma być jej charakter. Przeprowadzimy rozmowę na temat szczegółów i przeznaczenia zdjęć. Określimy co będzie potrzebne do przeprowadzenia sesji i porozmawiamy o tym jak się do niej przygotować. Ustalimy czy zdjęcia mają mieć charakter studyjny, czy tez pokazywać codzienne miejsce pracy.

02
Sesja

Dzień zdjęciowy może odbyć się w firmie, studiu lub w innym określonym miejscu. Istnieje możliwość, aby podczas sesji była obecna wizażystka. Podczas dnia zdjęciowego wykonujemy znacznie więcej zdjęć niż jest potrzebnych, po to żeby wybrać najlepsze.

03
Selekcja i postprodukcja

Selekcję zdjęć możesz wykonać samodzielnie lub możemy pomóc w dokonaniu wyboru fotografii, które trafią do postprodukcji. Kolejnym krokiem jest już sam proces obróbki kolorystycznej oraz retusz.

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ?

Zapytaj nas o szczegóły filmu reklamowego dla Twojej firmy

Kontakt Portfolio
ZOBACZ TAKŻE